Bolat: Tüm öğrencilerimize bereketli bir tatil temenni ediyorum
Ticaret Bakanı Ömer Bolat, eğitim öğretim yılının sona ermesi dolayısıyla öğrenci, öğretmen ve velileri tebrik etti.
Ticaret Bakanı Ömer Bolat, eğitim öğretim yılının sona ermesi dolayısıyla öğrenci, öğretmen ve velileri tebrik etti.
Ticaret Bakanı Ömer Bolat, ilk ve orta dereceli okullarda eğitim öğretim yılının tamamlandığını belirterek öğrencileri, öğretmenleri ve velileri tebrik etti.
Bolat, “Bugün ilk ve orta dereceli okullarımızda eğitim öğretim yılını tamamlayan evlatlarımızı, onları büyük bir özveriyle geleceğe hazırlayan kıymetli öğretmenlerimizi ve her zaman yanlarında olan fedakar velilerimizi gönülden tebrik ediyorum” dedi.
Yaz tatiline ilişkin temennisini paylaşan Bolat, “Yaz tatilinin çocuklarımız için dinlenmeye, yeni bilgiler edinmeye, kitaplarla dost olmaya ve aileleriyle güzel hatıralar biriktirmeye vesile olmasını diliyorum” ifadelerini kullandı.
Bakan Bolat, mesajını “Tüm öğrencilerimize Yüce Allah’tan sağlıklı, huzurlu ve bereketli bir tatil temenni ediyorum” sözleriyle tamamladı.
Hibya Haber Ajansı© Copyright 2026 Bagimsiz Basin Tüm Hakları Saklıdır. Web sitemiz Hibya Haber Ajansı Abonesidir.