Muratbey’in sektörü dönüştüren hikayesi XCO 24 Deneyim Tasarımı ve Yönetimi Zirvesi’nde

Marketing Türkiye ve Deloitte iş birliğinde tasarlanan ve Türkiye’de deneyim tasarımını odağına alan ilk ve en kapsamlı etkinlik olan XCO 24 Deneyim Tasarımı ve Yönetimi Zirvesi, 10. yılında sektör profesyonellerini “Bilimsel Pazarlama Çağı” ana temasıyla bir araya getirdi. Muratbey İletişim ve İş Geliştirme Direktörü Gülnur Uluğ, “İnovasyon Gücüyle Bir Kategori Dönüşüm Hikayesi: Bilimsel Deneyim Kurgusu” başlıklı sunumuyla Muratbey’in sektörü dönüştüren hikayesini anlattı.

Muratbey’in sektörü dönüştüren hikayesi XCO 24 Deneyim Tasarımı ve Yönetimi Zirvesi’nde